87 428 90 60  
sekretariat@sp7.gizycko.pl

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Poznaj Polskę

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Matematyka

Informacja o konkursach matematycznych

Dalej

100 lat

Informacja o działaniach na 100-lecie Niepodległej

Dalej

MZNJUiRG

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Dalej

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

2.0

Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.

Czytaj dalej

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/dd_speedtruck_109/functions.php on line 201

Aga konkurs16 października , w miniony piątek, w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Wilkasach tradycyjnie już odbył się Powiatowy Konkurs Ortograficzny „Gżegżółka” . Naszą szkołę reprezentowały : Aleksandra Dyduch (7b), Pola Sudnik (7b) oraz Aleksandra Aleksiejczuk (6c). Dziewczyny wygrały eliminacje szkolne, pisząc prawie bezbłędnie dyktando i tym samym pokonując rywali. W Wilkasach już tak łatwo nie było. Konkursowe dyktando, najeżone słownictwem urzędowym oraz wyrazami typu: półurzędnik, ćwierćurzędnik, nie-Polak czy quasi- elegancki okazało się naprawdę trudne dla wszystkich uczestników . Zwycięzca – reprezentant Szkoły Podstawowej nr 1 – popełnił w dyktandzie aż 13 błędów! I chociaż tym razem nie zajęliśmy żadnego miejsca na podium, ani indywidualnie, ani drużynowo, nasza Ola Aleksiejczuk znalazła się w „Złotej Dziesiątce” najlepszych uczestników konkursu, zajmując w nim 7 miejsce. A to na pewno dobrze rokuje na przyszłość. Mimo wszystko udział w tak szacownym konkursie był dla nas cennym doświadczeniem i ważną nauką. Na pewno nie popełnimy już błędu w wyrażeniu: Sejmik Województwa Warmińsko- Mazurskiego czy w pisowni wyrazu: sześćdziesięciosiedmioipółletni. galeria

packaKto zna stare zabawy integracyjne takie jak "Raz, dwa, trzy baba jaga patrzy" lub "ciuciubabka"? Czy mozna miło spędzić czas w szkole między lekcjami? Oczywiście, że jest to możliwe. Wystarczy drobny impuls i zabawa jest znakomita. Uczniowie klasy 7b za namową dyżurującej nauczycielki, p. K. Wójtowicz-Pac, uczestniczyli w grze ruchowej. Młodzież zapomniała o telefonach i śmiechu było co niemiara. Jedynym minusem było to, że przerwa minęła błyskawicznie.

morska 4a2 października obchodziliśmy Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Prawie wszyscy uczniowie naszej klasy IV a byli ubrani w koszulki z działaniami z tabliczki mnożenia. Poza tym świetnie bawiliśmy się podczas rywalizacji o tytuł Mistrza Tabliczki Mnożenia. Wszyscy chcieli nim zostać, ale wiadomo, MISTRZ jest tylko jeden. Został nim Nikodem Szumarski. Brawo! galeria

poezja1Czy każdy może być poetą?
Nie, nie każdy, ale KAŻDY może spróbować bawić się słowem. Uczniowie klasy 6B i 6H mieli taką możliwość na jednej z lekcji języka polskiego, tworząc tzw. poezję z odzysku (ang. blackout poems). To kreatywne zadanie polegało na ułożeniu wiersza z potoku słów innego utworu literackiego, np. fragmenty lektury lub stron ze starych gazet. Z istniejącego już tekstu wyłaniamy i łączymy pojedyncze słowa lub krótkie frazy, tworząc własne dzieła. To nie muszą być wspaniałe utwory na miarę Nagrody Nobla. Nawet krótka myśl może oddawać i mieć wiele znaczeń w zależności od interpretacji. Wiersze z odzysku są nowym sposobem tworzenia - znajdujemy zupełnie nowy sens w ty, co już istnieje. Odzyskujemy wartościowe słowa z tego, co kiedyś zostało powiedziane. Resztę tekstu należy ukryć - zakreskować czarnym markerem lub zamalować, tworząc jednocześnie ilustrację do stworzonego przez siebie wiersza. W ten pozostaną tylko wyrazy, które czytane po kolei ułożą się w utwór/myśl.
W ten sposób powstały unikatowe miniaturki liryczne szóstoklasistów, które możecie podziwiać na zdjęciach.

galeria

Dyrekcja szkoły

person1

Ewa Kamińska

Dyrektor
person2

Dariusz Pstrak

wicedyrektor
person3

Paweł Kordowski

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 1 - 4