87 428 90 60  
sekretariat@sp7.gizycko.pl

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Poznaj Polskę

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Matematyka

Informacja o konkursach matematycznych

Dalej

100 lat

Informacja o działaniach na 100-lecie Niepodległej

Dalej

MZNJUiRG

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Dalej

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

2.0

Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.

Czytaj dalej

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /templates/dd_speedtruck_109/functions.php on line 201

przerwa aktywnaAktywna przerwa, to projekt-eksperyment, który realizowaliśmy w szkole od 17 do 21 lutego. Jego celem było zaproponowanie uczniom klas I-III alternatywnego sposobu spędzenia długich przerw. W przedsięwzięcie zaangażowali się harcerze oraz ósmoklasiści, którzy codziennie przychodzili na piętro klas młodszych i proponowali różnorodne zabawy np. piłka parzy, ziemia-woda, kolory, głowa-ramiona-kolana-pięty. Nie mogło oczywiście zabraknąć harcerskich pląsów oraz gier zręcznościowych. Hitem okazała się wspólna nauka i tańczenie „belgijki”. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Komu nie przypadły do gustu zabawy w harcerskim kręgu, układał puzzle, grał w dobble, domino lub jengę. Początkowo niektóre dzieci nie chciały angażować się w zabawę, wstydziły się, mówiły, że nie chcą, nie potrafią. Jednak z przerwy na przerwę zainteresowanie było coraz większe, a maluchy pytały ósmoklasistów, kiedy znowu przyjdą. Co eksperyment dał młodszym uczniom? Aktywne, bezpieczne i ciekawe długie przerwy. A co dał starszym uczniom? Szczególnie ósmoklasiści podchodzili do projektu aktywnych przerw z lekką rezerwą. Uważali, że dzieci z klas I-III, to najbardziej hałaśliwa grupa w szkole, której nie da się okiełznać. Po tygodniu nastąpiła zmiana. Niektórzy zadeklarowali, że mimo zakończenia akcji nadal będą odwiedzać młodszych kolegów na długich przerwach i angażować ich do zabawy. Dziękujemy wszystkim uczniom za zaangażowanie w aktywne przerwy. galeria

BartekW XIV Festiwalu Piosenki Europejskiej, organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 3 w Giżycku, naszą szkołę reprezentował uczeń klasy 5b Bartosz Skórnóg. Wykonał francuską kołysankę "Au clair de la lune". Ucznia przygotowała pani Joanna Bossowska. Gratulujemy udanego występu?

osiągnięciaLuty to czas podsumowań uczniowskich osiągnięć w I semestrze. Z tej właśnie okazji 13 lutego odbył się w naszej szkole uroczysty apel, podczas którego najlepszym uczniom wręczono stypendia oraz pogratulowano sukcesów. Obecna na uroczystości pani dyrektor podziękowała naszej młodzieży za rzetelną i sumienną pracę oraz godne reprezentowanie naszej szkoły w środowisku. Jesteśmy dumni z naszych stypendystów, którzy stanowią całkiem liczne grono. Pani dyrektor wręczyła bowiem 43 uczniom stypendia za wysokie wyniki w nauce, a 54 uczniom stypendia za osiągnięcia sportowe na szczeblu powiatowym, wojewódzkim czy ogólnopolskim. Wśród naszych stypendystów znalazła się niewielka, elitarna grupa 15 uczniów, którzy mogą poszczycić się podwójnym stypendium – za wysokie wyniki w nauce oraz osiągniecia sportowe. Tym ostatnim gratulujemy szczególnie! Specjalne słowa uznania należą się uczniowi klasy 8a, który otrzymał powołanie do Wojewódzkiej Kadry Młodzików w żeglarstwie, w klasie laser 4.7 na rok 2020. Uczeń ten otrzymał również nominację do kadry narodowej Polskiego Związku Żeglarstwa na rok 2020 w sekcji Akademia Żeglarstwa Regatowego Polskiego Związku Żeglarstwa. Wręczenie oficjalnych nominacji odbędzie się w Warszawie 13 marca. Cieszymy się z sukcesów naszego ucznia, serdecznie mu gratulujemy oraz życzymy pomyślnych wiatrów! galeria

wiedzmaW piątek, 21 lutego na szkolnych korytarzach i w klasach można było spotkać np. Małego Księcia, Balladynę, Anię Shirley, Harrego Pottera, Pippi Langstrump, Księdza Robaka czy innych bohaterów literackich . Główny hol naszej szkoły ozdobiły wykonane przez uczniów piękne plakaty tematycznie nawiązujące do znanych i lubianych lektur. Miłośnicy łamigłówek i języka ojczystego mogli rozszyfrować znaczenie frazeologizmów umieszczonych w różnych zakątkach szkoły lub odnaleźć QRkody z ukrytymi błędami językowymi, które oczywiście należało skorygować. A skąd to całe zamieszanie? Otóż 21 lutego obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. Ma on nam przypomnieć „o roli i miejscu języka polskiego w życiu każdego Polaka”. Uświadomić, że poprzez język budujemy swoją tożsamość, szukając odpowiedzi na pytanie, kim jesteśmy? Datę 21 lutego wybrano nie przez przypadek. Ma ona bowiem upamiętnić wydarzenia z 1952 roku, kiedy to w stolicy Bangladeszu doszło do demonstracji, a następnie zamordowania 5 studentów domagających się uznania ich języka ojczystego- bengalskiego - za jeden z dwóch urzędowych języków ówczesnego Pakistanu. Oby już nigdy więcej nikt nie musiał umierać za swój język ojczysty! My, polonistki, cieszymy się, że właśnie tego dnia byliście z nami! Szczególnie dziękujemy tym uczniom, którzy z radością i młodzieńczą spontanicznością włączyli się do naszej zabawy. Gratulujemy wspaniałych pomysłów na stroje oraz plakaty wykonane przez uczniów klas: 8b, 8d, 8e, 5d, 5e, 5g! Jednocześnie informujemy, że w konkursie na odczytanie frazeologizmów najlepszymi okazali się ( od 1 do 3 miejsca) : Pola Wasilewska (klasa 5b), Igor Bogaciel (klasa 6a) i Piotr Wiślicki (klasa 6a). Na początku tygodnia nagrodzimy też najładniejsze plakaty. O naszym werdykcie poinformujemy poprzez e- dziennik. galeria

poprawione ptakiPodczas apelu podsumowującego osiągnięcia uczniów w I semestrze bieżącego roku szkolnego nastąpiło uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom konkursów organizowanych w ramach projektu „Ornitologiczny Super – Uczeń”. Konkurs ten zastąpił trwającą 10 lat „Ptasią ekstra – klasę”. OSU składał się z trzech etapów, na których uczniowie starali się jak najlepiej wykonać określone zadanie oraz zdobyć jak największą ilość punktów. Zatem, aby wygrać cały konkurs należało wziąć udział w trzech etapach i wypaść w większości z nich świetnie. I etapem był konkurs plastyczny pod nazwą „Ptaki Mazur”. Najciekawsze prace wykonali:
I m. – Nikola Dąbrowska kl. III a
II m. - Aleksander Kozłowski kl. III b
III m. – Gabriela Lalak kl. II a
Wyróżnienia: galeria
Dawid Radzikowski-Przestrzelski kl. II c, Zofia Laszczkowska kl. III a, Dorota Metka kl. II b.

Czytaj więcej: Podsumowanie konkursów ornitologicznych

Dyrekcja szkoły

person1

Ewa Kamińska

Dyrektor
person2

Dariusz Pstrak

wicedyrektor
person3

Paweł Kordowski

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 1 - 4