87 428 90 60  
sekretariat@sp7.gizycko.pl

ul.Wodociągowa 8
11-500 Giżycko

Informacje o szkole

oferta szkoły, dokumenty, projekty, przetargi, ...

Informacje dla uczniów i rodziców

świetlica, opłaty, nauczyciele, rekrutacja, konkursy, pedagog, psycholog, logopeda, ...

Poznaj Polskę

Biblioteka

Informacja o działalności szkolnej biblioteki

Dalej

Matematyka

Informacja o konkursach matematycznych

Dalej

100 lat

Informacja o działaniach na 100-lecie Niepodległej

Dalej

MZNJUiRG

Międzyszkolny Zespół Nauczania Języka Ukraińskiego i Religii Greckokatolickiej

Dalej

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

2.0

Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Korczaka w Giżycku otrzymała dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 – 2025” w łącznej kwocie 15 000 zł. Zgodnie z wytycznymi programu środki finansowe zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup nowości książkowych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej, a także promocję czytelnictwa.

Czytaj dalej

rewZa nami pierwszy tydzień zajęć w Bibliotece Umysłu. Był to tydzień "testowy", ponieważ chciałyśmy się przekonać czy tego typu pracownia zainteresuje uczniów oraz czy będą potrafili podporządkować się zasadom tam panującym. Okazało się, że uczniowie naszej szkoły to ludzie niezmiernie ciekawi i odważni, wręcz rządni nowych przygód i wyzwań, a przy tym zdyscyplinowani. Bardzo nas to cieszy! W pierwszym tygodniu funkcjonowania Biblioteki Umysłu zorganizowano zajęcia na 6 długich przerwach i wzięło w nich udział 30 osób. Poza tym na prośbę nauczycieli przeprowadzono 2 dodatkowe zajęcia, w których uczestniczyło 12 uczniów. Nowa sala wzbudziła też niemałe zainteresowanie wśród dorosłych. Odwiedziło ją dotychczas 10 nauczycieli, którzy nie tylko oglądali pomoce, ale także testowali je :-) Zapraszamy na zajęcia w przyszłym tygodniu!

galeria

ewelinaMichalinko, od tygodnia walczymy z zakupionymi na licytacji puzzlami ? Wszystkie grupy z zajęć korekcyjnych-kompensacyjnych podjęły wyzwanie ich ułożenia. Została już najtrudniejsza część, gdyż każdy element niczym nie różni się od pozostałych. Nie poddajemy się, dlatego zapraszamy wszystkich, którzy chcą się z nimi zmierzyć na przerwach do sali B106. Pozdrawiamy Cię serdecznie ? galeria

BartekW XIV Festiwalu Piosenki Europejskiej, organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 3 w Giżycku, naszą szkołę reprezentował uczeń klasy 5b Bartosz Skórnóg. Wykonał francuską kołysankę "Au clair de la lune". Ucznia przygotowała pani Joanna Bossowska. Gratulujemy udanego występu?

przerwa aktywnaAktywna przerwa, to projekt-eksperyment, który realizowaliśmy w szkole od 17 do 21 lutego. Jego celem było zaproponowanie uczniom klas I-III alternatywnego sposobu spędzenia długich przerw. W przedsięwzięcie zaangażowali się harcerze oraz ósmoklasiści, którzy codziennie przychodzili na piętro klas młodszych i proponowali różnorodne zabawy np. piłka parzy, ziemia-woda, kolory, głowa-ramiona-kolana-pięty. Nie mogło oczywiście zabraknąć harcerskich pląsów oraz gier zręcznościowych. Hitem okazała się wspólna nauka i tańczenie „belgijki”. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Komu nie przypadły do gustu zabawy w harcerskim kręgu, układał puzzle, grał w dobble, domino lub jengę. Początkowo niektóre dzieci nie chciały angażować się w zabawę, wstydziły się, mówiły, że nie chcą, nie potrafią. Jednak z przerwy na przerwę zainteresowanie było coraz większe, a maluchy pytały ósmoklasistów, kiedy znowu przyjdą. Co eksperyment dał młodszym uczniom? Aktywne, bezpieczne i ciekawe długie przerwy. A co dał starszym uczniom? Szczególnie ósmoklasiści podchodzili do projektu aktywnych przerw z lekką rezerwą. Uważali, że dzieci z klas I-III, to najbardziej hałaśliwa grupa w szkole, której nie da się okiełznać. Po tygodniu nastąpiła zmiana. Niektórzy zadeklarowali, że mimo zakończenia akcji nadal będą odwiedzać młodszych kolegów na długich przerwach i angażować ich do zabawy. Dziękujemy wszystkim uczniom za zaangażowanie w aktywne przerwy. galeria

wiedzmaW piątek, 21 lutego na szkolnych korytarzach i w klasach można było spotkać np. Małego Księcia, Balladynę, Anię Shirley, Harrego Pottera, Pippi Langstrump, Księdza Robaka czy innych bohaterów literackich . Główny hol naszej szkoły ozdobiły wykonane przez uczniów piękne plakaty tematycznie nawiązujące do znanych i lubianych lektur. Miłośnicy łamigłówek i języka ojczystego mogli rozszyfrować znaczenie frazeologizmów umieszczonych w różnych zakątkach szkoły lub odnaleźć QRkody z ukrytymi błędami językowymi, które oczywiście należało skorygować. A skąd to całe zamieszanie? Otóż 21 lutego obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. Ma on nam przypomnieć „o roli i miejscu języka polskiego w życiu każdego Polaka”. Uświadomić, że poprzez język budujemy swoją tożsamość, szukając odpowiedzi na pytanie, kim jesteśmy? Datę 21 lutego wybrano nie przez przypadek. Ma ona bowiem upamiętnić wydarzenia z 1952 roku, kiedy to w stolicy Bangladeszu doszło do demonstracji, a następnie zamordowania 5 studentów domagających się uznania ich języka ojczystego- bengalskiego - za jeden z dwóch urzędowych języków ówczesnego Pakistanu. Oby już nigdy więcej nikt nie musiał umierać za swój język ojczysty! My, polonistki, cieszymy się, że właśnie tego dnia byliście z nami! Szczególnie dziękujemy tym uczniom, którzy z radością i młodzieńczą spontanicznością włączyli się do naszej zabawy. Gratulujemy wspaniałych pomysłów na stroje oraz plakaty wykonane przez uczniów klas: 8b, 8d, 8e, 5d, 5e, 5g! Jednocześnie informujemy, że w konkursie na odczytanie frazeologizmów najlepszymi okazali się ( od 1 do 3 miejsca) : Pola Wasilewska (klasa 5b), Igor Bogaciel (klasa 6a) i Piotr Wiślicki (klasa 6a). Na początku tygodnia nagrodzimy też najładniejsze plakaty. O naszym werdykcie poinformujemy poprzez e- dziennik. galeria

Dyrekcja szkoły

person1

Ewa Kamińska

Dyrektor
person2

Dariusz Pstrak

wicedyrektor
person3

Paweł Kordowski

wicedyrektor - zajmuje się sprawami klas 1 - 4